Πέμπτη, Μαΐου 11, 2006

MITSUBISHI COLT CZT

οδήγησα σήμερα το colt CZT. με προβλημάτισε. δεν ξέρω έμεινα με μια πικρή γεύση απογοήτευσης. και εξηγούμε.
πρώτα από όλα. στα διαδικαστικά. μπαίνεις μέσα, βλέπεις ένα ευχάριστο στο μάτι και άνετο εσωτερικό με καλής ποιότητας πλαστικά (πλην ίσως της κεντρικής κονσόλας). στρογγυλοκάθομαι στη θέση οδήγησης και πάω να ξεκινήσω τις ρυθμίσεις. ποιες ρυθμίσεις??? η πλάτη ρυθμίζεται σκαλωτά και μέχρι να βρεις την ιδανική γωνία σου βγαίνει η πίστη, και να πιο μπροστά τον κωλο και φτου δεν φτάνει , για ρε φιλαράκι σπρώξε και εσύ λίγο από δίπλα μπας και δούμε προκοπή.......(206 ένα πράγμα). πάμε για το πάνω κάτω , παλεύω με τον μοχλό να κατεβάσω το κάθισμα αλλά το κάθισμα από και στην τελική θέση του σε τοποθετεί ψηλά - πολύ ψηλά. νιώθεις ότι κάθεσαι πάνω στο αυτοκίνητο και όχι μέσα σε αυτό. το τιμόνι ρυθμίζεται μόνο πάνω κάτω και εκείνο δεν σου δίνει μεγάλα περιθώρια γιατί θέλεις δεν θέλεις θα το έχεις στην πιο πάνω θέση. το κάθισμα τώρα από την πλευρά του έχει κάποια χαρακτηριστικά μπακετ , οκ αγκαλιάζει το σώμα αλλά τα πλευρά και τα πόδια σου άνετα υπερκαλύπτουν σε μια στροφή τα πλαϊνά στηρίγματα για το λόγω ότι είναι πολύ λεπτά και μαλακά.
τα οργανακια στο ταμπλο ευανάγνωστα αλλά ρε καρντασια εκεί στο Ιαπωνία, δεν μπορούσατε να βάλετε κεντρικά το στροφόμετρο??? τι μου το κοτσάρατε δεξιά(αφήστε που είναι και μικρό ....) και μου βάλατε στη μέση το ταχύμετρο??? υποτίθεται ότι πλασάρετε ένα μικρό GTi (λέμε τώρα).......
μοχλός ταχυτήτων: κάπου διάβασα ότι κατασκευάζεται από την Getrag. ε λέω και εγώ , ωραία είναι και ιαπωνικό το αμάξι.... θα γουστάρουμε αλλαγές....... αμ δε. η πρώτη κουμπώνει με δυσκολία , η αλλαγή γίνεται αργά και πολλές φορές σκαλώνει κιόλας και συν ότι είναι και σχετικά βαρύς.
παμεεεεεεε , ξεκινάμε. βγαίνουμε στο δρόμο , με πρώτη πατώ γκάζι και ως δια μαγείας δεν προχωράω. αν συνέχιζα να πατώ και άλλο γκάζι στανταρ μπορούσα να αφήσω όλο το πέλμα των F1 στην άσφαλτο. τζίφος η δουλειά. αν δεν έχει και τόσο μεγάλο πέλμα και ζάντα άνετα θα κάναμε και σούζα (παλιές εποχές με punto GT). από εκεί και μετά ο κινητήρας απλά έχεις μια υπόνοια ότι υπάρχει κάτω από τις 3,000 στροφές οπού στην ουσία μπαίνει πλήρης η τουρμπίνα. από εκεί και μετά απλά εξαφανίζεσαι. σε μηδέν χρόνο βρίσκεις να πηγαίνεις με 160 έτσι για την πλακά σου.
στον ανοιχτό δρόμο είναι σταθερό αλλά με πολύ θόρυβο στο εσωτερικό της καμπίνας που άνετα σε ένα μακρύ ταξίδι θα κουράσει.......
στη στροφή τώρα αρχίζουν τα δύσκολα. βασικά δεν έχεις ορατότητα. η κολώνα του τιμονιού είναι μεγάλη και συν αυτό , έχει και ακόμη ένα μικρό τζαμακι (βλέπε 307) που κάνει τη ζωή μαρτύριο. έπιασα τον εαυτό μου να πηγαίνει μπρος πίσω για να δω που πηγαίνω. το ρητό είναι κλασικό : πατάς γκάζι??? υποστρέφεις , δεν πατάς γκάζι??? πας ουδέτερα. (η αλήθεια είναι ότι δεν το πίεσα για να δώσω και άλλες λεπτομέρειες). το τιμόνι όμως δεν βοηθαει και αυτό στη στροφή. το βάρος του είναι καλό , αλλά η αίσθηση του είναι λίγη και η σαφήνεια του μέτρια. συν ότι έχει και μεγάλη διάμετρο.... (δεν βολεύει μια).
τα φρένα του σε γενικές γραμμές είναι καλά και σε απόδοση και σε αίσθηση.
για τα ψιλά γράμματα : η άνεση της ανάρτησης δεν είναι και ότι καλύτερο, η ανάρτηση είναι σκληρή και ο πίσω άξονας κοπανάει τρελά..... το μόνο καλό είναι ότι δεν τρίζει......
σε καμιά των περιπτώσεων δεν είναι ένα μικρό EVO όπως αποφανθηκε ο συνοδηγός μου. είναι απλά ένα γρήγορο μικρό με ίσως λίγο καλύτερες δόσεις στριψίματος σε σχέση με τον ανταγωνιστή του , το FR. δεν μπορεί όμως να σου δώσει αυτά που δίνει διάπλατα το ST. αίσθηση και οδηγικη απόλαυση.

2 Comments:

At 8:55 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

"...τα οργανακια στο ταμπλο ευανάγνωστα αλλά ρε καρντασια εκεί στο Ιαπωνία, δεν μπορούσατε να βάλετε κεντρικά το στροφόμετρο??? τι μου το κοτσάρατε δεξιά(αφήστε που είναι και μικρό ....) και μου βάλατε στη μέση το ταχύμετρο??? υποτίθεται ότι πλασάρετε ένα μικρό GTi (λέμε τώρα).......

Φίλε μου, πες πως είχες τη Mitsubishi. Έφτιαχνες το CZ3 που απευθύνεται σε κοινό κάθε ηλικίας, ανεξαρτήτως φύλου (ίσως προς το γυναικείο). Αν έφτιαχνες μετά και το CZT, υπήρχε πιθανότητα να έκανες εκ νέου σχεδιασμό του ταμπλό μόνο και μόνο επειδή είναι το GTI σου; Δε νομίζω... Και δε θυμάμαι να έχει γίνει σε κάποιο μοντέλο. Μόνο το Yaris με το Yaris T-Sport μου 'ρχεται στο μυαλό αλλά κι εκεί η αλλαγή δεν έχει να κάνει με τη θέση αλλά τη μορφή (ψηφιακό-αναλογικό).

 
At 7:57 μ.μ., Blogger popolaros said...

καλε μου φιλε νομιζω οτι ηταν μια τυπικη παρατηρηση μου και οχι κατι που να θιγει το αυτοκινητο.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Free Hit Counters
Site Counter